Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 11:07 - Започваме от днес... не от понеделник!
Автор: bgtrener Категория: Спорт   
Прочетен: 1931 Коментари: 0 Гласове:
1



 Винаги съм казвал на хората, които тренирам, че ще започнем от вторник, защото ако всички които са ми обещали да започнат да тренират "от понеделник" дойдат в залата няма да има въздух за дишане :)
 Та... има нови места във виртуалната група. Пускам обявата :)

"Групата на Шаро има възможност да се увеличи със още 4-5 човека. Ако искатш да се присъединиш и наистина имаш нужда от понижаване на теглото, пиши  ми на bgtrener@gmail.com
 Така, малко пояснения... по-скоро изисквания.
Първо, не се занимавам с хора, които искат да свалят 4-5 килограма за плажа. Казах, наистина нуждаещи се! хора с по 10-20-30 килограма и повече за сваляне.
Второ, програмата е дълга и иска много постоянство.
Трето, всеки ден очаквам имейл с доклада за предния ден, или поне 4-5 пъти в седмицата докладване. За хора дето ще си кореспондираме веднъж два месечно, отсега казвам не ми губете времето. Съжалявам да неприятната дума - "докладване", но не се сещам за друга.
 Четвърто. Моля погледнете упражненията , ако мислите че нямате време или възможност за изпълнението им, несе захващайте. Макар да съм сигурен че няма човек, който да не може да ги прави тези упражнения. Що се отнася до тежестите, имам човек, който тренира със две бутилки от фанта пълни с пясък, и има успех. Това, че нямате "разглобяеми гири" не е оправдание. "

Упражненията са следните:
http://www.fucheji.com/




Тагове:   отслабване,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!