Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2009 20:06 - Лили Иванова – офицер от МО! СРАМ, СРАМ, СРАМ!
Автор: bgtrener Категория: Спорт   
Прочетен: 3974 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 06.07.2009 20:07


Лили Иванова – офицер от МО! Някога бях редник, спомни си тя... (няма по-голяма подигравка с българския войник) 06.07.2009 17:01 24 И върна лентата, че като медицинска сестра е правила инжекции  
image

Лили с кортика. Снимка: БГНЕС
(държи го професионално)

"Дисциплинирана съм като войник", заяви примата на българската естрада Лили Иванова при награждаването си от военния министър с почетно офицерско звание.

Иванова получи и кортик: "Вече съм въоръжена“,
(чудесни - вече може да се гръмне, опа да си направи харакири)
възкликна тя.

Примата призна, че през 1964–65 година е имала звание редник в армията и все още може да поставя инжекции.
(да личи си по устните и)

Попитана какво помни от периода, в който е била медицинска сестра, Лили отговори: "Правех инжекции".
(оф... само това ли? ееее, заслужи си пагона!)

"И сега мога да правя, но сега правя съвсем други инжекции (в усните, предполагам), от които някои хора също ги заболява (мен ме боли само като те видя да пееш разголена), но аз ги правя и ще продължавам", каза с усмивка тя.
"С каквото и да наградим Лили Иванова, то не е достатъчно", каза на награждаването военният министър (,,,, ми дайте и танк).

"Българският воин винаги е бил човек на честта и дълга към Родината. Смятаме, че Лили Иванова е именно такъв човек – човек на честта и доблестта, човек със силна воля и много кураж", каза още Николай Цонев.

"Щастлива съм, че съм уважена от министъра и от това министерство" (много на уважаваха...помните ли тези реплики и другото значение на думата уважение :), обяви на свой ред Лили Иванова.

Тя добави, че наградите и званията никога не са я главозамайвали, и се надява, че така ще продължи кариерата си.


 Срамувам се че съм бил войник!
Всичко с червено съм го дописал аз. Останалото си е новина от сайта:
http://www.dnes.bg/




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivantodorov83 - Поне да беше копирал страницата като хората
06.07.2009 20:12
Правиш ли разлика между офицер от МО и МИНИСТЪРА НА ОТБРАНАТА?
цитирай
2. анонимен - ???
07.07.2009 10:27
Kakvo pak zna4i tozi vapros?
"Правиш ли разлика между офицер от МО и МИНИСТЪРА НА ОТБРАНАТА?"

Ti 4ete li kakvo pi6e?
цитирай
3. анонимен - И от какво точно те е срам? Според мен ...
27.07.2009 11:58
И от какво точно те е срам? Според мен Лили Иванова трябва да се срамува от тази некадърна армия, към която я причислиха. Не само армията ами цялата чалгарска държава не я заслужава.
цитирай
4. анонимен - Е, той Слави вече се е изказал по въпроса...
03.08.2009 11:11
http://www.vbox7.com/play:875e1d14
ха ха ха
И слави е възхитен от Лили Иванова
Старо инфо...
цитирай
5. анонимен - ???
26.10.2009 14:50
Tva pak kvo be6e?
цитирай
6. cleopatra - Sramota!
30.10.2011 18:01
Naistina tazi shena ne zaslushava takava nagrada.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!