Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2016 09:11 - Да назовеш черното черно е престъпление
Автор: bgtrener Категория: Новини   
Прочетен: 1207 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 27.05.2016 09:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди седмица имаше инцидент в метрото. Четирима неизвестни и незаловени все още, нападнаха момче и момиче... оставяме на страна случая. Аз само искам да знам, как медиите узнаха, че са АФРИКАНЦИ?  Писането по темата винаги ще бъде заклеймено... предполагам, че и този пост ще бъде изтрит, а и аз ще бъда наказан сигурно... но пак да питам, какво срамно има да се каже, че са нападнати от черни хора? От кога, фактите са наказуеми? Това, че черните се срамуват от цвета с който са се родили, ние каква вина имаме? Защо трябва да се срамуваме и да изпитваме вина, когато описваме факти? От кога думата черно има обиден характер? Аз пък не искам да ме пишат бял, защото съм със леко кремав загар, бял е обида за мен, то в Европа и българин е обида... image
 А в конкретния случай, ако хората не са от Африка, то описаното е обида за Африка. По лесно ли е да обидиш цял континент или да назовеш черното черно и бялото бяло?
 В България си имам доста по интересни примери за това кой на кого се обижда и каква е връзката на едно малцинство с определени географски райони, на които носят "културното" си име. А всички останали епитети са обидни само когато са изречени от българин, а по между си се наричат така със гордост...



Гласувай:
4



1. panazea - Това е фалшивата демокрация.
29.12.2016 10:55
Всички са учтиви и фалшиви.
Нашите еничери побързаха да се поклонят на господарите си .
О ,времена , о , нрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Спечели и ти от своя блог!